E-mail template perikelen

Vanmiddag ging ik aan de slag met het ontwikkelen van een e-mailtemplate voor een van onze klanten. Omdat we nauw contact hebben met een bedrijf dat e-mailmarketing als core business heeft was ik al gewaarschuwd voor de support op HTML-mails van Outlook 2007. Omdat ik er toch wat meer over wilde weten raadpleegde ik m’n vriendje Google eens. Na een beetje zoekwerk op internet kwam ik op een pagina met een handig overzicht waarin precies staat welke e-mailclient wat ondersteunt. Het overzicht bewijst duidelijk wat de community al bij de release van de nieuwe Outlook riep: we zijn weer 6 jaar terug in de tijd geknald😦

Geef een reactie

